2017. 12. 27.

Az Igazság Ligája Ajánló


 A napokban sikerült megnéznem az Igazság Ligája című filmet. Tudni kell rólam, hogy én nagy DC's Comics rajongó vagyok, szóval amikor kijött a film és láttam hogy megosztotta a rajongókat akkor engem is elbizonytalanított (ugyanúgy mint az Öngyilkos osztagnál történt). El kell hogy mondjam, hogy nekem tetszett a film. Tovább spoileresen folytatom!


 A film főszereplői Batman, Wonder Woman, Flash, Cyborg, Aquaman és Superman. Ezek közül Batman, Wonder Woman és Superman karaktereit ismerhetjük előző filmekből. A BvS végén Superman meghal, innen folytatódik a történet. A film elején Batman-t láthatjuk, ahol már egyből feltűnik egy paradémon. Ennek hatására kezdi el összeszervezi a csapatot. Diana és Flash áll be önszántukból, míg Aquaman és Cyborg még nem. Ezután tűnik fel Steppenwolf, a főgonosz az Amazonok szigetén, megtudjuk hogy a három anyadobozt keresi és megakarja őket szerezni, a Föld elpusztításához. Hőseink rajtaütést szerveznek Steppenwolf ellen, majd az összeütközés során kiderül, hogy nem elég erősek ahhoz hogy legyőzzék őt. Ezért kitalálják, hogy felélesztik a halott Superman-t az anyadoboz segítségével.

 Felélesztése után azonban ellenük fordul, az anyadoboz hatása miatt. Ekkor megjelenik Lois Lane, akinek a segítsége által újra önmaga lesz Superman. Eközben azonban a Liga elindul Steppenwolf megállítására, mert megszerezte mind a három anyadobozt. A hősök felveszik a harcot vele, közben megjelenik Superman is a segítségükre és megállítják őt.

Röviden és tömören ennyi lenne a cselekménye. Nagyon jó volt látni a filmben a csapatagok közötti kémiát és összetartást. Wonder Woman szerintem még mindig az egyik legjobb karakter, Gal Gadot nagyon jól játssza a szerepét. Az "új" szereplők között Flash a kedvenc. Az előző DC filmekhez képest, kicsit humorosabb lett, de ez szerintem jót tett a filmnek. Annak örülök hogy azért  még maradt a kicsit sötétebb hangulat is. A cselekmény szál is nagyon dinamikus volt, a harc jelenetek is tetszettek. Néhol a CGI egy kicsit fura volt, de ez annyira nem rontott az összképen számomra.  Nagyon kíváncsi leszek a 2. részére, ami elvileg 2019-ben fog megjelenni.

Értékelés: 8,5/10
Nektek hogy tetszett a film?

Te láttad már a filmet?

Igen
Nem
Survey maker

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése