2018. 02. 03.

Scooby Doo Book Tag


Sziasztok! Egy újabb Tag bejegyzéssel érkeztem, aminek a neve Scooby Doo Book Tag. A kihívást Klodettétől kaptam, nézzetek be hozzá is --> Klodette Világa

1. Scooby Doo - Nevezz meg egy nagyszívű hőst
1. Sage, a Hatalom-trilógiából. A barátaiért és birodalmáért bármit megtenne. (mint az hogy beépült a kalózok közé)

2. Velma - Egy hős, akinek hideg logikája megmentette a többiek életét
2. Ide Alec Lightwood-ot mondanám a Végzet Ereklyéiből , ugyanis ő mindig jól átgondolja a dolgokat amit tesz, ezzel sokszor mentette meg már a többiek életét.



3. Fred - Egy hős, aki nem csak a szépségéről ismeretes
3. Ide több hőst is fellehetne sorolni, de én az Üvegtrónból Nehemia-t választottam. Nem csak gyönyörű, hanem egy igazi hős is :)

4. Bozont - A barátai árnyékában élő hős
4. Ezen sokat gondoltam, talán Simon Lewis (Végzet Ereklyéi).

5. Diana - Egy hős, aki később megváltoztattad a véleményed
5. Feketecsőrű Manon (Üvegtrón sorozat) akiről megváltozott, először egy kegyetlen, hidegvérű gyilkosnak tartottam. Majd kiderült róla hogy sokkal több ennél (törődik a boszorkányaival, Abraxosszal), és ezek által az egyik kedvenc szereplőm is lett a sorozatban.

6. Scrappy Doo - Egy hős, akit a bátorságáról ismerünk
6. Az Üvegtrón főszereplője, Aelin/Celaena szerintem az egyik legbátrabb hős. Ezt kalandjai során sokszor bizonyította nekünk.

7. Scooby Snacks - Csemegék, ami nélkül nem tudsz
7. Nem szoktam olvasás közben csemegézni :)


Nekem nincsenek kihívottjaim, aki szeretné az nyugodtan csinálja meg :)
További TAG bejegyzések ---> ITT


2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Tök jó lett és köszönöm, hogy kitöltötted.
    Velmánál én is Alec Lightwood-ot jelöltem meg, szóval van amiben közösen gondolkodunk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Igen :D Szerintem is hozzá illik pont a Velmás kérdés :)

      Törlés